Kacer-Donald píše:Zábava:
"Proc se potom vubec otravovat s nejakym EDH, kdyz smyslem organizovaneho hrani ma byt totez, co na Legacy? Z povinnosti se nechat vybouchavat kombama a landodestrukci? To bych sel radsi na povestny parek..."
Jenom chci připomenout, že na minulém turnaji byla z 18-ti balíčků 1 landdestrukce, která nic neuhrála a 0 komb. Podle mě se to vyvíjí celkem slibně.
Jenom chci pripomenout, ze jsem se nebavil s odkazem na prave probehly turnaj, ale v obecnem kontextu v reakci na Cohenovo tvrzeni, ze turnaje nejsou na zabavu a ty reci kolem toho.
Ja kazdopadne kvituju, pokud libovolny hrac EDH stavi svuj balik ohleduplne a nesnazi se svou strategii vsechny okolo nastvat a znechutit jim odpoledne a timto dekuji vsem, kteri turnaje EDH berou s touto autocenzurou.
Pravidla: podle mě by bylo nejjednudoší převzít pro duely french banlist. V současnosti vypadá takto:
[...]
Ancestral Recall
Black Lotus
Channel
Crucible of Worlds
Gifts Ungiven
Intuition
Karakas
Mana Crypt
Mind Twist
Mindslaver
Mox Emerald
Mox Jet
Mox Pearl
Mox Ruby
Mox Sapphire
Necropotence
Painter's Servant
Protean Hulk
Sensei's Divining Top
Serra Ascendant
Sol Ring
Staff of Domination
Sundering Titan
Time Walk
Time Vault
Tinker
Upheaval
Yawgmoth's Bargain
zdroj: http://forums.mtgsalvation.com/showthread.php?t=233155
Hraje podle něj čím dál víc lidí na mws, a je navržen na 1v1 hru s 30-ti životy. Stejně tak se podle toho hrají mws EDH turnaje. My už podle něj v podstatě hrajem, jediný rozdíl je banovaný mind twist, mindslaver a sundering titan.
Neříkám, že ho máme převzít hned a se vším, ale určitě bych ho vzal jako prvotní zdroj inspirace pro duely, tak jako máme pro multiplayer oficiální EDH web http://www.dragonhighlander.net/rules.php
Objevujes kolo... Presto nejsme ovce, abysme museli prebirat ban Serra Ascendanta, kdyz na nej mame obecne pravidlo.
Time warp a cíle pro multiplayer:
Link na ty cíle jsem nenašel, vím jen, že jsem na to během surfování narazil a přišlo mi to jako ideální Time warp problému. - 2 extra kola: OK ale za každé další mínus bod.
Osobne bych do cilu zanasel co nejmin zmatku. Zaporne cile by nektere motivovaly, aby si spocitali, kolik potrebuji kol, aby stejne vyryzovali ze stolu maximum. Kdyz se body zas nastavi tak, aby to neslo, vubec se nevyplati Time Warpy hrat, coz je skryty ekvivalent banu, ktery ale neni na miste.
Jednoduche a primocare pravidlo, ze nelze brat extra kolo v extra kole umozni cile zachovat, nebude treba nove pridavat, time warpy budou stale silne, ale bude uz mozne hrat kolem nich, coz povazuju za zadouci upravu.
zlemur píše:Sfinga/ Sorin - to, ze se na ne vyhrava hra, jeste neznamena, ze by se kvuli nim meli menit pravidla.
Tohle muzes rict o kazde zakazane/pravidly upravene karte Spravny kontext zde je, ze hrajes Esper a chces vyhravat na sfingu.
1) jedna se pouze o dve karty
No a? V pripade life karet se jedna jen o 5.
2) to ze je Sfinga pouze v Esperu a Sorin za 3 cerne z nich nedela opravdu nic, co by chtel hrat kazdy
No a? Rune-Tail nebo Test of Endurance jsou v podstate uplne irelevantni, coz z nich ale nedela zadne vyjimky z pravidla. Stejne tak Channel, Tinker nebo Bargain rovnez nejsou karty, co by chtel hrat kazdy...
3) Kazde ,,nove,, pravidlo navic dela hru cim dal slozitejsi a snazil bych se mu vyhnout velkym obloukem
Pokud je pravidlo dostatecne jednoduche a intuitivni, a soucasne prinasi ferovejsi podminky pro vsechny, tak by nemelo byt okamzite smeteno takovouto vagni, s prominutim, vymluvou.
V tomto pripade se navic jedna de facto o doplneni uz existujiciho pravidla o sledovani celkoveho poctu zivotu, protoze na dve karty (a nepochybne budou dalsi, nemluve of Form of the Dragon) se proste zapomnelo...
4) Narozdil od ostatnich karet, na kterych jsme pocet zivotu upravili se opravdu jedna o jine pravidlo - je rozdil mezi Life total (Sera Ascendant) a Life set (Sorin).
Nesmysl. Life set prece nastavuje Life total Zadna z karet, o kterych se tu bavime, nebyla zamyslena pro hru, kde se zacina na 40 zivotech, na tom se doufam shodnem. Z toho plyne, ze kdo chce vyuzivat takove karty mimo jejich zamysleny ramec, chce mit nefer vyhodu proti ostatnim. Myslim, ze to je celkem zrejme. Quietus Spike rika pulka zivotu a pulka je proste pulka, tam neni zadny problem.
Mind Twist - jedna z mala karet ke ktere se priklanim k banu - a to hlavne kvuli tomu, ze splnuje vetsinu predpokladu pro zakazani, tak dalsi plus je, ze by nemel snad nikomu chybet. (pr. Survival je sice strasne silny ale hrat ho je prece jenom zabava - co je zabavne na Twistu me fakt nenapada)
Vypada to, ze Twist to ma pro duely spocitany
Omezeni nekonecnych komb v MP- (time warp a a spol) prijde me lehce silene omezovat komba, aby nenicily nase VLASTNI pravidla. Udelali jsme goaly, aby hra byla o neco zabavnejsi a zjevne doslo k opomenuti tehle drobne casti. Ale rozhodne si nemyslim, ze je spravnou cestou dal upravovat zakladni pravidla magicu ci wordingy karet.
Osekat Time Warpy neni motivovano snahou zachovat za kazdou cenu cile, aspon ne z me strany. Proste tu mame situaci, kdy tyhle komba nemuzou spolu s cily existovat najednou. Pokud se priklonime k tomu, ze je zadouci, aby lidi v MP nicili ostatni tak, ze budou hrat sami, tak bude proste nutne zrusit cile...
Pravidlo navrzene vyse je velmi primocare, umozni zachovat cile, omezit Time Warpy, ale pritom je nevypnout uplne a v dusledku by poskodilo jen ty nejsobectejsi z nas... Mne to prijde fer, tobe to prijde nefer?
Zaverem sveho referatu bych chtel podotknout, ze pokud si nekdo da praci a opravdu se bude svemu Generalovi venovat, hrat s nim, ucit se - a nezanevre na nej. Tak si myslim, ze casem bude schopny se postavit jako rovnoceny souper vetsine jinych decku... takhle si predsatvuji ten povestny Spirit of EDH
Cool
Jacomo píše:No vidis a me se nechce si stavet jiny balicek na turnaj nez jaky hraji v hospode. Jakozto non-DCI bych bral EDH turnaje opravdu jako fun-competetive. Samozrejme by nebylo treba nic banovat, kdyby se proste nehrali "svinarny".
Docela presne, taky bych chtel mit deck vhodny do hospody na duely, MP, i na turnaje. Sideboard muze pokryt potrebny rozdil mezi turnajem a casualem, ale mit 3 varianty, jen abych vytriskal par extra bodu, to je non-EDH, jak to jen jde.
Samozrejme i tak plati, ze nekteri generalove jsou lepsi na duely a jini na multak.
jalu píše:Kde bereš prosím tě neustále tu arogantní drzost pořád si uzurpovat právo na to dělat soudce bla bla bla
Pokud beres svobodu slova a nazoru za "drzost" neco is "uzurpovat", zajdi prosim za svym lekarem
Dvoukaretní komba ti dělají problém a land destrukce pořád ne? Naposledy ve třetí hře jednoho kola jsem se dostal na 3 země jen na začátku, pak to bylo samé 2 země pic, země pic, země pic, země pic, země pic, konec. Tohleto ti zábavné přijde...
Jsem smiren s tim, ze se budu muset v jistych vecech opakovat, takze jdem na to: ja jsem obecne proti jakekoliv strategii, ktera proste zabrani souperi velmi rychle a/nebo efektivne cokoliv hrat. Sem patri treba Mind Twist, rychly Strip Mine, samozrejme strategicka LD, kontaminace a podobne efekty, nekonecna komba vcetne Time Warpu, hledaci generalove a nove bych pridal jeste Gaddocka. Ke kazdemu nazoru, ktery obhajuje nekterou z techto strategii, se stavim stejne, a to negativne.
Konkretne v pripade strategicke LD jsem ovsem jeste neprisel na nejake elegantni, primocare a jednoduche pravidlo, ktere by ji nejak osekalo, ale pritom nebranilo lidem hrat kvalitni odpovedi na neprijemne zeme.
Vlastne me napadlo jedno prave ted - zakladni zeme jsou necilitelne a neznicitelne, nebo mozna jen neznicitelne... Ale uz ted slysim tu hradbu odporu... takze nepanikarte, to je proste napad
Proti strategicke LD v EDH proste nechci hrat ani v hospode ani na zadnem turnaji, takze pokud nekoho napadne neco lepsiho nebo se mu snad libi muj napad, nenechavejte si to pro sebe dik